تاريخ: ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت ۱۵:۸ | بازدید: 1686 نظرات: 0 کد مطلب: 10935 |
به گزارش پایگاه خبر ی- تحلیلی هاژه، پنجمین میز خدمت در فرمانداری شهرستان مهاباد باحضور فرماندار و کارشناسان واحدهای مربوطه با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد.
ایرج شجاعی در گفتگو با خبرنگار هاژه اظهار کرد: یک سال و نیم از راهاندازی میز خدمت در فرمانداری مهاباد با هدف حل مستقیم مشکلات شهروندان، تسریع در پیگیری مطالبات و مشاوره میگذرد و تا حدودی رضایت مردم را دربر داشته است.
وی افزود: بیشتر مشکلات شهروندان مربوط به مساکن مهر، برخورداری از تسهیلات کمیته امداد و بهزیستی، مشکلات مربوط به شهرداری، خرید و فروش کدهای تاکسی، تاکسی اینترنتی وبرخی ادارات خدمات رسان است.
وی تصریح کرد: سعی بر این است که مسائل و مشکلات مربوط به ادارات زیر نظر دولت بصورت ویژه و مستقیم پیگیری شود. راهاندازی میز خدمت از سویی به حل بخش از مشکلات و رفع سردرگمیها کمک کرده و از سویی به بررسی عملکرد و ارزیابی مدیرانی که شهروندان پس از مراجعه به آنها ناراضی بوده اند منجر شده است.
فرماندار مهاباد با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاهها و ارگانها اضافه کرد: در هنگام مراجعه شهروندان، مدیران و روسای ادارات قبل از پاراف کردن درخواستها و نامهها، بررسیهای قانونی و فنی را انجام دهند و نامه ها بدون بررسی به کارشناسان ارجاع داده نشود.
وی با بیان اینکه قانون به نفع شهروندان منعطف میگردد اظهار کرد: حل مشکلات مراجعه کنندگان از وظایف و اولویتهای هر دستگاهی است و هنر مدیران در حل مشکلات مردم است.
|