تاريخ: ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت ۱۵:۸ بازدید: 1686      نظرات: 0      کد مطلب: 10935

میز خدمت در مهاباد ابزاری برای‌ سنجش رفتاری و نارضایتی مردم از مدیران


به گزارش پایگاه خبر ی- تحلیلی هاژه، پنجمین میز خدمت در فرمانداری شهرستان مهاباد باحضور فرماندار و کارشناسان واحدهای مربوطه با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

ایرج شجاعی در گفتگو با خبرنگار هاژه اظهار کرد: یک سال و نیم از راه‌اندازی میز خدمت در فرمانداری مهاباد با هدف حل مستقیم مشکلات شهروندان، تسریع در پیگیری مطالبات و مشاوره می‌گذرد و تا حدودی رضایت مردم را دربر داشته است.

وی افزود: بیشتر مشکلات شهروندان مربوط به مساکن مهر، برخورداری از تسهیلات کمیته امداد و بهزیستی، مشکلات مربوط به شهرداری، خرید و فروش کدهای تاکسی، تاکسی اینترنتی وبرخی ادارات خدمات رسان است.

وی تصریح کرد: سعی بر این است که مسائل و مشکلات مربوط به ادارات زیر نظر دولت بصورت ویژه و مستقیم پیگیری شود. راه‌اندازی میز خدمت از سویی به حل بخش از مشکلات و رفع سردرگمی‌ها کمک کرده و از سویی به بررسی عملکرد و ارزیابی مدیرانی که شهروندان پس از مراجعه به آنها ناراضی بوده اند منجر شده است. 

فرماندار مهاباد با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاهها و ارگانها اضافه کرد: در هنگام مراجعه شهروندان، مدیران و روسای ادارات قبل از پاراف کردن درخواستها و نامه‌ها، بررسی‌های قانونی و فنی را انجام دهند و نامه ها بدون بررسی به کارشناسان ارجاع داده نشود.

وی با بیان اینکه قانون به نفع شهروندان منعطف می‌‌گردد اظهار کرد: حل مشکلات مراجعه کنندگان از وظایف و اولویتهای هر دستگاهی است و هنر مدیران در حل مشکلات مردم است.

وی ضمن تقدیر از تلاش رسانه‌ها برای پیگیری مطالبات شهروندان اظهار کرد: در صورت عدم پاسخگویی مسئولان به مراجعه کنندگان و از رسانه ای کردن و پیگیری حقوق آنها استقبال می‎کنیم.





ارسال به دوستان
ارسال به دوستان
چاپ
نسخه چاپی


نظر کاربران


نظر خود را براي ما ارسال كنيد