تاريخ: ۱ مرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۸:۵۵ بازدید: 235      نظرات: 0      کد مطلب: 24686

خرید دو باب جایگاه سیار عرضه فرآورده نفتگاز و... به ظرفیت هر کدام 36000 لیتر


 

آگهی فراخوان مناقصه
(عمومی - یک مرحله ای)

 

تاریخ انتشار نوبت اول:  30/04/1404

تاریخ انتشار نوبت دوم:  01/05/1404

تاریخ :  24/04/1404

شماره :  4044/ 17/ 872  

شماره فراخوان:  2004093030000006

دستگاه مناقصه گزار: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران - منطقه میاندوآب به نشانی آذربایجان غربی، میاندوآب، بلوار شهید باکری، روبروی کارخانه قند ،

 تلفن تماس  45358947 و 45358949 و 45358652-044

ردیف

عنوان

شرح

1

موضوع مناقصه

خرید دو باب جایگاه سیار عرضه فرآورده نفتگاز و . . . به ظرفیت هر کدام 36000 لیتر

2

مدت اجرای قرارداد

دو ماه از تاریخ اعلام برنده مناقصه

3

برآورد پایه

000/000/720/63    ریال

4

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار

000/000/186/3   ریال

5

نوع تضمین

یکی از تضامین قابل قبول آیین نامه تضمین معاملات دولتی مصوب 22/09/1394 و به مبلغ اعلامی فوق (در صورت واریز سپرده نقدی بنام ذیحساب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب نزد بانک ملی شعبه شهید باکری به شماره حساب  2172588042003 با شبای 760170000002172588042003IR با شناسه 14007478253 ). ضمانتنامه پست بانک و ارایه هر گونه چک قابل قبول نیست.

6

تاریخ انتشار در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

روز دوشنبه مورخ 30/04/1404  ساعت 08:00

7

مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد

تا ساعت 19:00 روز  شنبه 04/05/1404 

8

تاریخ و محل جلسه توجیهی / بازدید

راس ساعت 10 صبح روز  یکشنبه  مورخ 05/05/1404  در سالن جلسات شرکت به نشانی مناقصه گزار

9

مهلت زمانی ارسال پیشنهاد در سامانه ستاد

تا ساعت  19:00 روز شنبه مورخ  18/05/1404 

10

محل و نحوه دریافت تسلیم پیشنهادات: دریافت اسناد مناقصه و فرم های ارزیابی و تسلیم پاکات الف (تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار) پاکت ب (اسناد و مدارک مناقصه) پاکت ج (پیشنهاد قیمت) و پاکت ارزیابی

در مهلت مقرر با مراجعه با سایت www.setadiran.ir اسناد را دریافت و پس از مطالعه کلیه اسناد و شرکت در جلسه توجیهی (در صورت ابهام در اسناد مناقصه)، پاکت الف (تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار) را بصورت لاک و مهر و امضا شده تحویل واحد  امور مالی شرکت ملی پخش فرآورده­های نفتی منطقه میاندوآب به نشانی آذربایجان غربی، میاندوآب، بلوار شهید باکری، روبروی کارخانه قند داده و رسید (سند پرداخت مالی) آنرا  تحویل گرفته و اصل ضمانت نامه یا رسید مذکور به عنوان پاکت الف در سامانه بارگذاری نموده و سپس پاکات (ب) و (ج) بارگذاری گردد.  شرکتهای حاضر در مناقصه باید کلیه اسناد و پاکات تکمیل شده را در مهلت مقرر در سامانه ستاد بارگذاری نمایند در غیر اینصورت و با ادعای تحویل اصل مستندات پاکت الف صرفا بصورت فیزیکی به امور مالی مورد پذیرش نبوده و به صلاحدید مناقصه گزار از مناقصه کنار گذاشته میشود و حق هر گونه اعتراض در مراجع اداری و قضایی را از خود سلب می نماید.

11

شرایط متقاضیان

 1- کلیه تامین کنندگان واجد شرایطی که مورد تایید شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران و مرتبط با موضوع مناقصه می باشند می توانند در مناقصه شرکت نمایند.

2- ارائه تصویر کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت و تصاویر کلیه صفحات اساسنامه شرکت، آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی، کد اقتصادی و  شناسه ملی شرکت برای شرکت های حاضر در مناقصه الزامی است.

3- ارائه اصل گواهی امضای صادر شده از دفاتر اسناد رسمی طبق آگهی آخرین تغییرات در روزنامه رسمی برای نفراتی که مجاز به امضای اسناد تعهدآور می باشند الزامی است.

4- در صورت نیاز به خرید کالا و مصالح توسط پیمانکار، قیمت ها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه می گردد.

5- کلیه الزامات فنی و ایمنی در طراحی و ساخت جایگاه سیار و دستورالعمل‌های فنی ،ایمنی و بهداشت ومالی جهت اطلاع مناقصه‌گران و رعایت مفاد آنها در اسناد مناقصه بارگذاری گردیده است.

6- فروشنده باید تمامی استانداردها ، موارد کیفیت و انتخاب اجناس و مواد اولیه مناسب را به گونه‌ای که در قرارداد و ضمائم آن قید گردیده رعایت نموده و هرگونه عدول از موارد فوق را قبل از هر اقدام کتباً به اطلاع خریدار رسانده و تقاضای بررسی و تأییدآن را بنماید.

12

تاریخ و مکان گشایش پاکات الف، ب و ج

از ساعت 10 صبح یکشنبه مورخ 19/05/1404  در سالن جلسات شرکت به نشانی مناقصه گزار

13

تاریخ اعتبار پیشنهادات

سه ماه بعد از تاریخ بازگشایی پاکت نرخ

14

حداقل تعداد مناقصه گران جهت گشایش پاکات

به تعداد حداقل سه  پاکت قیمت واصله

15

سایر شرایط و زمان بندی

وفق اسناد مناقصه و گزیده شرایط اسناد (ضروری است متقاضی کلیه اسناد مناقصه و صورتجلسه توجیهی قبل از پیشنهاد قیمت را دریافت، مطالعه و اطلاعات و مدارک درخواستی را از طریق سامانه ستاد ارایه نماید)

*  تاکید میگردد پیشنهاد مناقصه‌گرانی که ، مستندات فوق (شرایط متقاضیان) را ارائه نمایند گشوده خواهد شد. ضروری است کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از برداشت اسناد و سایر مراحل در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام گردد. بارگذاری (آپلود) و ارسال مدارک مورد نیاز و ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکات صرفا پس از دریافت اسناد مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) انجام خواهد شد و ضروری است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام را در سایت مذکور و دریافت گواهی دیجیتال الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. اطلاعات تماس سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس 41934-021 دفتر ثبت نام 8896737-021 و فاکس 88955953-021 میباشد.

* اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها در سایت سامانه www.setadiran.ir بخش ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه گر موجود است.

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب

 



برچسب ها:

ارسال به دوستان
ارسال به دوستان
چاپ
نسخه چاپی


نظر کاربران


نظر خود را براي ما ارسال كنيد