به گزارش هاژه، در واکنش به انتقاد شهروندان از وضعیت بیمارستان مهاباد در هاژه، شبکه بهداشت و درمان مهاباد جوابیه صادر کرد.
جوابیه شبکه بهداشت و درمان مهاباد در خصوص انتقادات اخیر شهروندان گرامی از نحوه ارایه خدمات در بیمارستان مهاباد به شرح زیر جهت پخش در کانال پر مخاطب و تاثیرگذار هاژه و تنویر افکار عمومی به حضور تقدیم می گردد.
آمار عملکردی سال ۱۴۰۲ بیانگر این مهم است که بیمارستان مهاباد کما فی السابق جزو سه بیمارستان پر مراجعه استان بوده و خدمات شایان و قابل توجهی را به گواه آمار زیر به مراجعین محترم ارائه داده است.
آمار تعداد بستری ۲۱ هزار مورد
مراجعین به اورژانس بیمارستان ۱۶۳ هزار نفر
مراجعین به درمانگاه تخصص ۴۱ هزار نفر
مراجعین به آزمایشگاه بیمارستان ۱۱۲ هزار مورد
مراجعین به واحد تصویربرداری ۷۳ هزار نفر
لازم ذکر است که اورژانس بیمارستان به صورت شبانه روزی طبق برنامه تنظیمی موجود، دارای پزشک می باشد و تمامی خدمات ارایه شده با تعرفه دولتی می باشد.
با توجه به کمبود نیروی خدمات و عدم وجود مجوز جذب و بکارگیری نیروهای خدماتی و همچنان که اشاره شد بیمارستان مهاباد جز بیمارستانهای شلوغ استان می باشد از شهروندان و مراجعین گرامی انتظار می رود نسبت به رعایت نظافت محیط بیمارستان همکاری لازم را با همکاران محترم و زحمتکش خدمات بیمارستان داشته باشند.
لذا از شهروندان عزیز تقاضامندیم در صورت مواجه با هرگونه عدم رسیدگی و یا خلل در امورات درمانی در مرحله اول به مسئول بخش مربوطه و درصورت عدم دریافت پاسخ در شیفت صبح به دفتر مدیر داخلی و در شیفت های عصر و شب به سوپروایز مقیم اورژانس یا دفتر پرستاری مراجعه نماید .
لازم به ذکر است بعد از رسیدگی به شکایات مورد نظر در واحد پاسخگویی به شکایات طبق مقررات برخورد قانونی با فرد خاطی بعمل خواهد آمد.