به گزارش هاژه، بدنبال انتقاد یک شهرونو از وضعیت نظافت بیمارستان مهاباد، شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد با ارسال جوابیهای به رسانه هاژه، به انتقاد این شهروند واکنش نشان داد.
متن جوابیه بدین شرح است:
مدیریت محترم پایگاه خبری هاژه:
باسلام و عرض خسته نباشید خدمت جنابعالی و تمامی همکاران و زحمتکشان در عرصه سخت وطاقت فرسای رسانه، احتراما در مورد انتشار گلایه همشهریان، خصوصا انتقاد تاریخ 1402/12/07 در خصوص نحوه نظافت بیمارستان، خواهشمند است جوابیه ذیل را طبق قانون منعکس فرمایید:
با توجه به شرایط فعلی و قدمت زیاد بیمارستان و ضرورت نگهداشت فضای فیزیکی و امکانات موجود تا زمان بهره برداری از بیمارستان جدید از شهروندان محترم و فهیم تقاضا داریم که در نگهداشت وسایل و امکانات بیمارستان نهایت همکاری را داشته باشند چرا که این بیمارستان تنها بیمارستان حال حاضر شهرستان می باشد و نگهداری و مواظبت از آن به عنوان یک سرمایه عمومی وظیفه همه ما می باشد لذا از همشهریان گرامی خواهشمندیم مگر در موارد خیلی ضروری فقط در مواقع ملاقات هر روز ساعت 15تا 16:30جهت عیادت از بیماران به بیمارستان مراجعه کنند و از آوردن اطفال زیر ۱۲ سال جهت صیانت از سلامت آنها جدا خودداری کنند.
در دو سال اخیر با وجود توسعه بخشها و واحدهای بیمارستان متاسفانه نیروی خدمات به تعداد نیروها اضافه نشده و لذا نیاز به همکاری و مشارکت شهروندان در شرایط فعلی داریم.
انتظار می رود با رعایت ساعت ملاقات کادر خدمات را یاری دهید تا با کیفیت بهتر و بیشتر بتوانند امورات محوله را انجام دهند و سبب رضایت بیماران و مراجعین گردند.
در شرایط فعلی با توجه به تردد خیلی زیاد شهروندان به بیمارستان در ساعت غیر ملاقات متاسفانه کادر خدمات گاها ۵ الی ۶ بار در روز مجبورند بخشها را نظافت و اسکراب کنند و این امر باعث خستگی مفرط و آسیبهای فراوان به این عزیزان میشود.
لذا مجددا از شهروندان عزیز و فهیم خواهش داریم در رعایت این امر ما را یاری کنند تا مدیریت بیمارستان بتواند با نیروهای موجود برنامه کاری کادر خدمات را بهتر و در جهت جلب رضایت بیشتر شهروندان مدیریت کند.
در نهایت از اصحاب رسانه هم خواهشمندیم که در زمینه فرهنگ سازی عمومی جهت رعایت موارد فوق الذکر اهتمام ویژه ای داشته باشند.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد