به گفته آدام موسری، کاربران اینستاگرام اکنون باید برای برخورداری از برخی ویژگیهای این پلتفرم مانند مشاهده بعضی از پستها و Reelsها هزینه پرداخت کنند. مدیر عامل اینستاگرام در ویدئویی اعلام کرد که این پلتفرم قصد دارد بهترین مکان آنلاین برای درآمدزایی سازندگان باشد و قابلیتهای جدید نتیجه مستقیم بازخورد سازندگانی است که در مرحله اولیه اشتراکها شرکت کردهاند.
به قول قدیمیها، هیچ چیز در زندگی رایگان نیست و به نظر میرسد این شعار جدید اینستاگرام باشد، زیرا مدیرعامل این شرکت اخیراً از برخی ویژگیهای منحصر به فرد غیر رایگان رونمایی کرده است.
به گفته آدام موسری، کاربران این شبکه اجتماعی اکنون باید برای برخورداری از برخی ویژگیهای این پلتفرم مانند مشاهده بعضی از پستها و Reelsها هزینه پرداخت کنند. مدیر عامل اینستاگرام در ویدئویی اعلام کرد که این پلتفرم قصد دارد بهترین مکان آنلاین برای درآمدزایی سازندگان باشد و قابلیتهای جدید نتیجه مستقیم بازخورد سازندگانی است که در مرحله اولیه اشتراکها شرکت کردهاند.
ویژگی جدید اینستاگرام سبب میشود تا برخی پستهای سفارشی فقط به مشترکینی که هزینه این سرویس را پرداخت کرده اند، نمایش داده شود. کاربران قبلاً میتوانستند این کار را با استوریها انجام دهند؛ اما اکنون میتوانند به آنهایی که اشتراک خریده اند، اجازه دسترسی به پستهای انحصاری را بدهند. یک برگه جدید به نام subscriber home در نمایه سازندگان ایجاد میشود که در آن مشترکین میتوانند عکسها و حلقههایی را که فقط برای آنها در دسترس است، فیلتر کنند.
قیمت این اشتراکها از ۰.۹۹ تا ۹۹.۹۹ دلار متغیر است. به غیر از استوری و پست، سازندگان همچنین میتوانند به طور انحصاری از طریق برگزاری لایو نیز با مشترکین خود ارتباط برقرار کنند. این ویژگی به آنها اجازه میدهد تا با حداکثر ۳۰ مشترک از طریق دایرکت مسیج گروهی به طور همزمان چت کنند. اینستاگرام اکنون این نوع اشتراک را در اختیار دهها هزار سازنده در ایالات متحده قرار داده است. موسری اذعان میکند که این ویژگی به زودی به مناطق دیگر نیز راه پیدا خواهد کرد. او میگوید: «این ویژگی در آینده با ارائه طیف وسیعی از ابزارها به همه کاربران اجازه میدهد تا بتوانند بصورت آنلاین امرارمعاش کنند.»