پژو در ابتدا ۴۰۸ جدید را با انتخاب بین دو پیشرانه هیبریدی پلاگین به فروش خواهد رساند. هر دو دیفرانسیل جلو با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و موتور الکتریکی ۱۰۹ اسب بخار هستند.
این پژو که بهطور رسمی بهعنوان یک «فستبک» طبقهبندی میشود، ظاهری غیرمتعارف و شبیه به سیتروئن C۵ X دارد.
این خودرو بر روی جدیدترین پلتفرم EMP ۲ Stellantis که با هاچبک و واگن جهانی ۳۰۸ مشترک است سوار میشود، اما پژو استدلال میکند که این محصول پیچیدهتری است که در بالای سگمنت C قرار گرفته است.
پژو در ابتدا ۴۰۸ جدید را با انتخاب بین دو پیشرانه هیبریدی پلاگین به فروش خواهد رساند. هر دو دیفرانسیل جلو با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و موتور الکتریکی ۱۰۹ اسب بخار هستند. چیزی که آنها را متمایز میکند موتور بنزینی ۱.۶ لیتری توربوشارژ است، زیرا دارای حالتهای مختلف تنظیم، ۱۵۰ و ۱۸۰ اسب بخار است.
با ترکیب قدرت موتور احتراقی و موتور الکتریکی، PHEV کوچکتر ۱۸۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. نوع قویتر، قدرت را به ۲۲۵ اسب بخار افزایش میدهد، در حالی که همان مقدار گشتاور را حفظ میکند.
از طرف دیگر، یک نسخه پایه با یک موتور بنزینی ۱.۲ لیتری سه سیلندر کوچکتر با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور نیز وجود دارد. پژو همچنین قصد ندارد دیزلی این مدل را عرضه کند، اما یک مشتق صرفا الکتریکی هم در راه است.