به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی هاژه، سامانه های غیر حضوری و الکترونیکی شرکت مخابرات ایران در ایام کرونا و بخصوص تعطیلی های پیش بینی شده برای کنترل این بیماری با حداکثر ظرفیت آماده ارائه خدمات به مشترکین در سطح استان است.
نادر سرباززاده خسروشاهی معاونت تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت استفاده از سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران گفت: خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران به منظور بهره مندی همه اقشار مردم از سامانه های غیر حضوری مخابرات در ایام کرونا انجام راه اندازی شده و امیدواریم که مردم برای دریافت خدمات مخابراتی به این سامانه ها مراجعه کنند.
خسروشاهی با اشاره به گسترش روز افزون خدمات غیر حضوری والکترونیکی شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: لازم است که مشترکین گرامی به منظور جلوگیری از احتمال ابتلا به بیماری کرونا، آشنایی بیشتری با سامانهی ارائه خدمات غیر حضوری داشته باشند.
معاون تجاری مخابرات منطقه آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان سامانه های مختلف از جمله سامانه 2000 برای دریافت و پرداخت غیر حضوری کارکرد تلفن ثابت، شماره گیری #2020* با تلفن همراه برای خدمات حوزه اینترنت - تلفن ثابت- قبوض- اعلام خرابی، شماره ۲۰۱۱۷ به منظور اعلام خرابی تلفن ثابت، سامانه 2020 برای پشتیبانی اینترنت پرسرعت، 2010سامانه پاسخگویان مشتریان تجاری، 118مرکز اطلاعات تلفنی مشترکین، 2021واحد ارتباطات مردمی و 9990 مرکز تماس همراه اول از جمله سامانههای ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین گرامی هستند.
ضمنا علاوه بر سامانه های فوق از طریق مراجعه به سایت مخابرات ایران www.tci.ir و adsl.tci.ir می توانند از خدمات مخابراتی بهره مند شوند. طی اعلام مدیر انجمن دفاتر پیشخوان در ایام تعطیلی مربوط به ستاد کرونا در شیفت صبح از ساعت 9 الی 14 آماده خدمت رسانی می باشند. لذا حتما مردم برای انجام کارهای خود در این دوران و بخصوص تعطیلی های پیش رو برای مدیریت بیماری کرونا از این سامانه ها استفاده نمایند