تاریخ: ۱۳۹۹/۷/۲۶
درحال ارتقای سیستم اداری شهرداری هستیم اما مشکلی برای امورات مالی نداریم

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی هاژه، در چند روز گذشته برخی از شهروندان از بروز اختلال در سیستم اداری شهرداری مهاباد و  تأخیر در برگزاری کمیسیون ماده صد شهرداری انتقاد کرده، اما سرپرست شهرداری از ارتقای سیستم‌ اداری شهرداری و ترافیک کاری در برگزاری این کمیسیون خبر داده است.

کریم محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار هاژه اظهار کرد: برای بهبود عملکرد درحال ارتقای سیستم‌های اداری هستیم اما بدلیل اینکه شرکت پشتیبانی در تهران مستقر است و کارشناسان با محدودیت رفت و آمد روبرو هستند کمی با تأخیر مواجه شده‌ایم.

وی با بیان اینکه  محدودیت‌های کرونایی هم تأخیرهایی را در این زمینه ایجاده کرده‌ افزود: امورات مالی سازمان شهرداری مهاباد کماکان در جریان است و بر اساس درآمدها، امورات مالی صورت می‌گیرد و در پرداخت حقوق مشکلی ایجاد نشده است.

محمدنژاد در ادامه از برگزاری جلسات کمیسیون ماده 100 خبر داد و گفت: بیشترین تعداد جلسات کمیسیون ماده صد و تجدید نظر را بعلت تعدد پرونده‌ها در این مدت به نسبت ماهای قبل داشتیم.

وی افزود: اگرچه تأخیرهایی بدلیل برخی مشکلات به‌وجود آمده اما جلسات درحال برگزاری است و در تلاشیم که تعداد پرونده را به حداقل برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی هاژه، در چند ماه گذشته بدلیل انحلال شورای شهر مهاباد و دستگیری تعدادی از کارمندان شهرداری مهابادبرخی امورات اداری این سازمان با مشکل و تأخیر روبرو بوده اما از ابتدای مهرماه سالجاری با استعفای شهردار مهاباد و منصوب شدن سرپرست شهرداری این شهر، سروسامان دادن به وضعیت اداری و مالی این سازمان آغاز شده است.

مدیریت جدید برای اجرای برخی برنامه‌ها و پرداخت‌ها ابتدا باید ریز بدهی‌ها و عملکرد را تحویل بگیرد و در این مدت نیز تأخیرهایی در زمینه رسیدگی به برخی امورات اداری و مالی صورت گرفته است.