تاریخ: ۱۳۹۵/۹/۲۶
راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی هاژه، از اول دی ماه سیستم نوبت دهی تلفنی بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد راه اندازی می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: راه اندازی سیستم نوبت‌دهی تلفنی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان با هدف سهولت دسترسی و رفاه عموم مردم و در راستای تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به حقوق شهروندان و کاهش بار ترافیکی از اول دی ماه انجام می شود. 

وی اظهار کرد:در حال حاضر سیستم نوبت دهی از طریق تلفنی و با شماره تلفن های  (5-42248132) و یا مراجعه حضوری انجام می شود ، ولی در سیستم جدید مراجعین از طریق سیستم گویای تلفنی به صورت 24 ساعته می توانند با شماره های فوق تماس گرفته و در ابتدا شماره موبایل خود و سپس کد ملی خود را وارد نموده و درمانگاه مورد نظر خود را انتخاب و در پایان توسط سیستم نوبت دهی به شماره موبایل بیمار روز و ساعت و پزشک انتخاب کننده و کد رهگیری از طریق پیامک ارسال شده و بیمار می بایست در روز و ساعت تعیین شده با در دست داشتن کد رهگیری به پذیرش درمانگاه بیمارستان مراجعه و نوبت خود را اخذ نمایند. و در صورت عدم مراجعه نوبت مراجعین لغو خواهد شد.

وی تصریح کرد: ‌دلیل بسیاری از نارضایتی‌های مراجعه‌کنندگان، سیستم نوبت‌دهی بیمارستان بود که با ایجاد سیستم نوبت دهی تلفنی ، مشکلات بیماران مرتفع و در وقت و زمان مراجعین و بیماران صرفه جویی شده و بیماران به راحتی می‌توانند نوبت ویزیت دریافت کنند.

وی خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد که در دوطبقه با مساحت 1800 متر مربع و اعتبار 40 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 75 درصد در آینده نزدیک مشکل کمبود فضای فیزیکی فعلی مراجعین به طور کامل مرتفع شده و ارباب رجوع و در فضایی مناسب و در خور مردم ویزیت شده و درمان می شوند.